Kitt Hofbæk
Obligationsejer
Valgår: 2024-2028
Titel: Marketing Manager
Uddannelse: Bachelor - UCLA i Californien HD i Afsætning
Email: [email protected]
Hvorfor stiller du op til repræsentantskabet?
Da jeg selv investerer i obligationer, vil jeg arbejde for at: Nykredit- og Totalkredit-obligationer indgår i investorernes porteføljer. At investeringer i obligationer giver et robust afkast. At unge mennesker i fremtiden får viden og erfaring med investeringer. At beholde og arbejde for Forenet Kredits mærkesager. Fortsat sikre, at Forenet Kredit forbliver foreningsejet. At Forenet Kredit fortsat driver forretning på samfundsansvarlig vis, med fokus på bæredygtig udvikling, social ansvarlighed og sammenhængskraft, og være et godt eksempel på at begge dele kan forenes.
Hvad er dine mærkesager?
Som obligationsejer ser jeg det vigtigt at arbejde for et: Forenet Kredit der hele tiden sikrer de bedste betingelser for obligationsejerne, herunder et robust afkast. Solidt, stærkt og konkurrencedygtigt Forenet Kredit, således at tilliden i markedet forbliver højt. Balance mellem samfundsansvar, bæredygtighed og forretning.
Hvad er det vigtigste, foreningen skal fokusere på i fremtiden?
Bæredygtighed med fokus på den grønne omstilling. Udvikle medlemsdemokratiet så medlemmerne får reel mulighed for indflydelse på egen organisation. Balance mellem samfundsansvar, bæredygtighed og forretning.
Lidt om mig
Jeg er 52 år og bosat på Østerbro. Har taget en Bachelor på University of California (UCLA) og har i Danmark suppleret min uddannelse med HD i Afsætning. Jeg har altid arbejdet i mediebranchen og er i dag Marketing Manager på Danmarks Radio, med marketingsansvaret for Minisjang, Ramasjang og Ultra. Jeg er glad for mit arbejde i DR, hvis fornemste opgave er, at understøtte den demokratiske samtale, den danske kulturarv og understøtte et sammenhængende dansk fællesskab. Før det har jeg arbejdet på TV 2 og Discovery. Jeg har boet 8 år i USA, hvor jeg både studerede og arbejdede for en digital medieplatform "start up" virksomhed i San Fransisco, der blev opkøbt af NBC.